BREZPLAČEN NAJEM PROSTORA

Organizator dogodka:

–         pošlje tekst za objavo ter fotografije na tajnistvo@knof.si

–         v primeru plačljivih dogodkov sam poskrbi za plačila in izda račune

–         poskrbi, da udeleženci izpolnijo listo prisotnosti in jo pusti na KNOFu

–         zaželjeno je, da po dogodku posreduje fotografije ter povratno informacijo o izvedbi dogodka

 

CENIK ORGANIZACIJE DOGODKA NA KNOFU

–         najem prostora  (do 2 uri)                                                                                   BREZPLAČNO

–         najem prostora (več kot 2 uri) + delna soorganizacija/promocija             15 EUR

organizator sam oblikuje fotografije v velikosti za fb dogodek, oblikuje plakat (velikost A3) in naredi dogodek na fb (vpiše Skupnost KNOF za sogostitelja)

KNOF pošlje novico po rednih kanalih obveščanja, natisne 5 plakatov A3

organizator sam spremlja prejete prijave in se nanje odzove, dan ali dva pred dogodkom pošlje mail vsem prijavljenim

–         najem prostora + celotna (spodaj našteta) organizacija/promocija          30 EUR

 

 POSTOPEK ORGANIZACIJE DOGODKOV – KNOF KRŠKO

–          naredimo dogodek (ali delimo dogodek) na FB stran Skupnost KNOF

–          naredimo prijavnico (google forms)

–          promoviramo dogodek po promocijskih kanalih KNOFa:

o   Napovednik Krško (do 16.tega v mesecu, samo tekst)

o   Grajske novice ali Mojaobčina.si Sevnica (do 16.tega v mesecu, tekst + fotografija)

o   E-posavje (tekst + fotografija 750x750px)

o   Lokalno.si (tekst + fotografija)

o   KNOF mailing (do zadnjega v mesecu, tekst oz. povezava do objave + fotografija)

o   Plakat A3 (pred trgovino Stara šola Krško)

–          Spremljanje prejetih prijav in odziv na prejete prijave

–          Dan ali dva pred dogodkom pošljemo mail prijavljenim

BREZPLAČEN NAJEM PROSTORA

You May Also Like